Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaaminen
HevosOnni toimii verkkokauppana ja tavoitteenamme on pitää verkkokaupan varastomäärät täsmällisinä, mutta mikäli tilaamasi tuote on ehtinyt loppua, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse.

Verkkokaupasta tekemäsi tilaus vahvistetaan viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen tekemisestä.

Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat ovat esitettyinä tuote-esittelyiden yhteydessä. Hinnat ovat eurohintoja ja sisältävät 25,5% arvonlisäveron. Tilaukseen lisätään käsittely- ja toimitusmaksut 6,90€ Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin.

Toimitus
Lähetämme tilaamasi tuotteet postipakettina mahdollisimman nopeasti, 1-2 arkipäivän kuluttua tilausvahvistuksen lähettämisestä. Tilaustuotteiden toimitusaika on aina pidempi ja se on mainittu tuotetiedoissa. Mikäli tuote on varastostamme loppu, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian sähköpostitse. Emme toimita postiennakolla.

Rekisteröityminen
Rekisteröityminen verkkokaupassamme on vapaaehtoista.Tarvitsemme kuitenkin joitain tietoja teistä, voidaksemme käsitellä ja toimittaa tilauksesi.

Käsittely- ja toimituskulut
Toimitusmaksu on 6,90€ joka sisältää pakkausmateriaalit ja toimituksen postin ja matkahuollon toimipisteeseen tai postin pakettiautomaattiin. HUOM! Jos tuote on erityisen suuri tai painava, sen toimitushinta täytyy selvittää tapauskohtaisesti. HevosOnni ei vastaa kadonneista lähetyksistä. Tarkastathan paketin kunnon postivirkailijan kanssa. Mikäli tuotteet ovat vaurioituneet, teethän vahinkoilmoituksen postikonttorissa ja olethan yhteydessä meihin. 

St Hippolyt rehusäkit voit noutaa ilman toimituskuluja HevosOnni

varastomyymälästä os. Meijerinkatu 5 65100 Vaasa 

Maksutavat
Tilauksen voi maksaa verkkopankkitunnuksilla Paytrail:n kautta yleisimmillä pankkikorteilla ja Visa/Mastercard luottokorteilla, sekä OP- lasku/osamaksulla. Myös MobilePay ja tilisiirto ovat maksuvaihtoehtona. Lisäksi käteismaksu ja pankkikorttimaksu noudettaessa tilaus varastomyymälästä os. Meijerinkatu 5 Vaasa.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com


Palautus / reklamaatio
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.
Tuotteen palauttamisen / vaihdon maksaa asiakas, ellei kyseessä ole virheellinen tuote / reklamaatio.

Palautusohjeet: 

  • Ilmoita palautuksestasi sähköpostitse : hevosonni@gmail.com 
  • Täytä sähköpostiin saamasi palautuslomake ja tulosta paketin mukaan/lähetä palautuslomake sähköpostitse.
  • Pakkaa palautettava tuote pussiin / laatikkoon ja teippaa lähetys huolellisesti kiinni.

    Palautusosoite on:
    HevosOnni
    Singsbyntie 334
    65710 Singsby
    p.040-7761693

    Osta matkahuollon tai postin sivuilta paketille postimaksu paketin koon mukaan. Vie paketti postin tai matkahuollon toimipisteeseen / pakettilokeroon.
Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisessä kunnossa, alkuperäisessä pakkauksessa ja tuotelaput kiinni. Palautusoikeus ei koske kuolaimia ( hygieniasyistä ) eikä tilaustuotteita, ellei tuotteessa ole valmistusvirhettä.
Mikäli palautetussa tuotteessa on selviä käytön jälkiä (esim. likaa, karvoja, tuotelaput irroitettu) maksamme takaisin vain 50% tuotteen hinnasta.
HUOM! Satuloiden sovitusmaksu on 30€ ja kaupan peruuntuessa
se vähennetään palautuksen yhteydessä tuotteen hinnasta.

Kun palautus on tullut, rahapalautus palautetaan tilauksessa käytetyllä maksutavalla 7vrk kuluessa. Huomioithan, että tilauksen toimituskuluja ei palauteta, vain tuotteen/tuotteiden hinta. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja siinä tulee olla laput kiinni. Mikäli kaipaat lisätietoja palautuksiin liittyen, otathan yhteyttä meihin sähköpostitse : hevosonni@gmail.com

Noutamattomat lähetykset
Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun se on jo lähetetty sinulle, nouda lähetys postista ja palauta se meille yllä mainittuja palautusohjeita noudattaen. Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus-, lähetys- sekä palutuskulut, alkaen 10 euroa, kun asiakkaasta johtuvasta syystä lähetys on jäänyt noutamatta noutopisteesta tai pakettiautomaatista ja se on palautunut meille takaisin.

Ethän epäröi ottaa meihin yhteyttä,jos olet epävarma koon suhteen ja haluat muuten apua. Autamme mielellämme.

Muut ehdot:
HevosOnni ei ole vastuussa jos toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy, tietoliikenneverkkojen toimimattomuudesta, tieverkkojen toimimattomuudesta, luonnon ilmiöistä, työnseisauksista / lakoista, poliittisista, tai muista force majeure -syistä.
HevosOnni pidättää oikeuden kaupan perumiseen, mikäli tilauksessa on tapahtunut merkittävä virhe, kuten merkittävä poikkeama tuotteen myyntihinnassa.

Yritys
HevosOnni Y-tunnus: 2140182-3
hevosonni@gmail.com

Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä
HevosOnni 

Postiosoite: Singsbyntie 334 65710 SINGSBY

Y-tunnus: 2140182-3

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö
HevosOnni

Minna Tekoniemi

Puh: 040-7761693

3. Rekisterin nimi
HevosOnnen asiakasrekisteri

Rekisteriin kuuluu verkkokaupan ja käteiskaupan asiakkaat.

4. Rekisterin käyttötarkoitus

Asiakassuhteen hoito, asiakasyhteydenpito ja markkinointi.

5. Rekisterin tietosisältö

Asiakkaan yksilöintitiedot: asiakasnumero, nimi, yhteystiedot, sekä muut asiakkaan itsensä antamat tiedot.

6. Tietolähteet

Rekisterin asiakastiedot saadaan asiakassuhteen syntyessä ja jatkuessa.

7. Tietojen luovutukset

Rekisterin tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Tietoaineisto, sen käsittely ja rekisterin tarkoituksen mukaiset luovutukset on suojattu käyttäjätunnuksin, salasanoin, palomuurein, salatuilla yhteyksillä ja muin teknisin ja hallinnollisin tietoturvatoimin.

9. Tarkastusoikeus ja oikeus oikaista virheellinen tieto

Rekisteröidyllä on henkilötietolain mukainen oikeus tarkastaa häntä koskevat tiedot lähettämällä omakätisesti allekirjoitettu tarkastuspyyntö HevosOnnelle. Samalla tavalla rekisteröity voi esittää häntä koskevien tietojen korjaamista tai päivittämistä.


OTA MEIHIN YHTEYTTÄ

HevosOnni

Etkö löytänyt etsimääsi valikoimistamme? Ota meihin yhteyttä niin tilaamme sinulle etsimäsi tuotteen.

Sähköposti: hevosonni@gmail.com 

Puhelin : 040-7761693