Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaaminen
HevosOnni toimii verkkokauppana ja tavoitteenamme on pitää verkkokaupan varastomäärät täsmällisinä, mutta mikäli tilaamasi tuote on ehtinyt loppua, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse.

Verkkokaupasta tekemäsi tilaus vahvistetaan viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen tekemisestä.

Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat ovat esitettyinä tuote-esittelyiden yhteydessä. Hinnat ovat eurohintoja ja sisältävät 24% arvonlisäveron. Tilaukseen lisätään käsittely- ja toimitusmaksut. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin.

Toimitus
Lähetämme tilaamasi tuotteet postipakettina mahdollisimman nopeasti, 1-2 arkipäivän kuluttua tilausvahvistuksen lähettämisestä. Tilaustuotteiden toimitusaika on aina pidempi ja se on mainittu tuotetiedoissa. Mikäli tuote on varastostamme loppu, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian sähköpostitse. Emme toimita postiennakolla.

Rekisteröityminen
Rekisteröityminen verkkokaupassamme on vapaaehtoista.Tarvitsemme kuitenkin joitain tietoja teistä, voidaksemme käsitellä ja toimittaa tilauksesi.

Käsittely- ja toimituskulut
Toimitusmaksu on 6,50€ joka sisältää pakkausmateriaalit ja toimituksen postin ja matkahuollon toimipisteeseen tai postin pakettiautomaattiin. Jos tuote on erityisen suuri tai painava, sen toimitushinta täytyy selvittää tapauskohtaisesti. HevosOnni ei vastaa kadonneista lähetyksistä. Tarkastathan paketin kunnon postivirkailijan kanssa. Mikäli tuotteet ovat vaurioituneet, teethän vahinkoilmoituksen postikonttorissa ja olethan yhteydessä meihin.

Maksutavat
Tilauksen voi maksaa verkkopankkitunnuksilla Paytrail:n kautta yleisimmillä pankkikorteilla ja Visa/Mastercard luottokorteilla, sekä OP- lasku/osamaksulla. Myös MobilePay, PayPal ja tilisiirto ovat maksuvaihtoehtona. Lisäksi käteismaksu ja pankkikorttimaksu noudettaessa tilaus varastolta Singsbystä. 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 


OP Lasku

Verkkokaupan maksutapa kaikkien pankkien asiakkaille.

Saat ostoksillesi 45 päivää korotonta maksuaikaa

Pitkän maksuajan ansiosta voit päättää ennen maksamista, pidätkö tilaamasi tuotteen

Voit halutessasi maksaa erissä

Halutessasi voit siirtyä helposti ja mutkattomasti kuukausittaiseen erämaksuun. Silloin voit lyhentää laskua omaan tahtiisi.

Pysyt helposti kärryillä tilanteestasi

Saat laskut kätevästi sähköpostiisi ja muistutukset tekstiviestillä. Lisäksi kokoamme sinulle laskut nykyaikaisesti verkkopalveluun.

Helpompaa maksamista OP laskulla

OP Lasku on maksutapa arjen erityisiin hankintoihin verkossa. Se on tarkoitettu kaikkien pankkien asiakkaille.

Joustava tapa maksaa verkko-ostokset

OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa.

Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan.

Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset.

Ota OP Lasku käyttöön verkkokaupan kassalla

OP Lasku on vastuullinen maksutapa

Luottopäätökset perustuvat maksukykyä koskevaan kokonaisarvioon. Kokonaisarvion tekemiseksi, pyydämme sinua ilmoittamaan tulo- ja velanhoitomenosi OP Laskun käyttöönoton yhteydessä. Lisäksi tarkastamme luottotietosi luottotietorekisteristä. Tämä helpottaa arkesi hallintaa ja auttaa pitämään taloutesi tasapainossa.

Mitä laskun käyttäminen maksaa?

Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 €. Jos saat useamman laskun samassa kuussa, maksat vain yhden tilinhoitomaksun. Tilinhoitomaksua ei veloiteta silloin, kun et saa laskua. Maksat siis vain OP Laskun käytöstä.

Voit halutessasi maksaa laskusta vain minimierän, jolloin loppusumma siirtyy automaattisesti erämaksuun. Erissä maksaessasi vuosikorko on 19,95 %.*

*OP Lasku on jatkuvakäyttöinen luotto, jonka todellinen vuosikorko 1000 euron luotolle on 26,8 %, kun luoton korko on kiinteä 19,95 % ja tilinhoitomaksu 2,95 euroa kuukaudessa. Arvioitu luoton kokonaiskustannus on 1396,69 euroa. Laskelma on tehty olettaen, että luotto on nostettu kokonaan, luoton korko sekä maksut ja palkkiot pysyvät samana koko luottoajan ja luotto maksetaan takaisin 27,78 euron minimilyhennysmaksuerinä kuukauden välein, jolloin luottoaika on 36 kk. Luoton myöntää OP Yrityspankki Oyj, Gebhardinaukio 1, 00510 Helsinki.[1]

OP Lasku on tällä hetkellä käytettävissä sellaisissa verkkokaupoissa, joiden verkkomaksuja hoitaa Paytrail Oyj tai Visma Payments Oy ja jotka ovat ottaneet OP Laskun maksutapoihinsa. Kasvatamme OP Laskua maksutapana käyttävien verkkokauppojen määrää jatkuvasti.

Olen tehnyt ostoksia OP Laskulla - mistä näen luottoni tiedot?

Jos olet tehnyt ostoksia OP Laskulla, näet luottoasi koskevat tiedot OP rahoituksen verkkopalvelussa. Palvelun kautta näet myös laskusi, mikäli et ole jo tilannut e-laskua oman pankkisi verkkopalvelusta. 

Palautus / reklamaatio
Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus ostopäivästä alkaen. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisessä kunnossa, alkuperäisessä pakkauksessa ja tuotelaput kiinni. Palautusoikeus ei koske kuolaimia ( hygieniasyistä ) eikä tilaustuotteita, ellei tuotteessa ole valmistusvirhettä.

Tuotteen palauttamisen maksaa asiakas ja palautusmaksu on 6,50€. Käytössämme on palautussopimus ja tuote palautetaan käyttämällä palautusnumeroa jonka saat meiltä. Palautuskulun veloitamme tuotehyityksen yhteydessä tilauksessa käytetyllä maksutavalla. Toimituskuluja ei hyvitetä.

Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Pakkaa tuote pussiin / laatikkoon ja teippaa lähetys huolellisesti kiinni. Jätä palautuksesi lähimpään postitoimistoon. Huomioithan, että palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja siinä tulee olla laput kiinni. Mikäli kaipaat lisätietoja palautuksiin liittyen, otathan yhteyttä meihin sähköpostitse : hevosonni@gmail.com 

Noutamattomat lähetykset

Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun se on jo lähetetty sinulle, nouda lähetys postista ja palauta se meille yllä mainittuja palautusohjeita noudattaen. Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus-, lähetys- sekä palutuskulut, alkaen 10 euroa, kun asiakkaasta johtuvasta syystä lähetys on jäänyt noutamatta Postin noutopisteesta tai pakettiautomaatista ja se on palautunut meille takaisin.

Ethän epäröi ottaa meihin yhteyttä,jos olet epävarma koon suhteen ja haluat muuten apua. Autamme mielellämme.

Palautusosoite on:

HevosOnni

Singsbyntie 334

65710 Singsby

p.040-7761693

Muut ehdot:

HevosOnni ei ole vastuussa jos toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy, tietoliikenneverkkojen toimimattomuudesta, tieverkkojen toimimattomuudesta, luonnon ilmiöistä, työnseisauksista / lakoista, poliittisista, tai muista force majeure -syistä.

HevosOnni pidättää oikeuden kaupan perumiseen, mikäli tilauksessa on tapahtunut merkittävä virhe, kuten merkittävä poikkeama tuotteen myyntihinnassa.

Yritys

HevosOnni Y-tunnus: 2140182-3

hevosonni@gmail.com

Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä
HevosOnni 

Postiosoite: Singsbyntie 334 65710 SINGSBY

Y-tunnus: 2140182-3

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö
HevosOnni

Minna Tekoniemi

Puh: 040-7761693

3. Rekisterin nimi
HevosOnnen asiakasrekisteri

Rekisteriin kuuluu verkkokaupan ja käteiskaupan asiakkaat.

4. Rekisterin käyttötarkoitus

Asiakassuhteen hoito, asiakasyhteydenpito ja markkinointi.

5. Rekisterin tietosisältö

Asiakkaan yksilöintitiedot: asiakasnumero, nimi, yhteystiedot, sekä muut asiakkaan itsensä antamat tiedot.

6. Tietolähteet

Rekisterin asiakastiedot saadaan asiakassuhteen syntyessä ja jatkuessa.

7. Tietojen luovutukset

Rekisterin tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Tietoaineisto, sen käsittely ja rekisterin tarkoituksen mukaiset luovutukset on suojattu käyttäjätunnuksin, salasanoin, palomuurein, salatuilla yhteyksillä ja muin teknisin ja hallinnollisin tietoturvatoimin.

9. Tarkastusoikeus ja oikeus oikaista virheellinen tieto

Rekisteröidyllä on henkilötietolain mukainen oikeus tarkastaa häntä koskevat tiedot lähettämällä omakätisesti allekirjoitettu tarkastuspyyntö HevosOnnelle. Samalla tavalla rekisteröity voi esittää häntä koskevien tietojen korjaamista tai päivittämistä.


OTA MEIHIN YHTEYTTÄ

HevosOnni

Etkö löytänyt etsimääsi valikoimistamme? Ota meihin yhteyttä niin tilaamme sinulle etsimäsi tuotteen.

Sähköposti: hevosonni@gmail.com 

Puhelin : 040-7761693